Autizam.hr upotrebljava neosjetljive podatke poput kolačića ili identifikatora uređaja u svrhe kao što su prikazivanje prilagođenih oglasa, mjerenje prometa i odabira naših posjetitelja te prilagođavanje sadržaja vama. Kliknite na akciju "Zatvori" kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno Vama. Svoje odabire možete u svakom trenutku promijeniti putem povratka na ovu web stranicu preko kontrola dostupnima na stranici Pravila privatnosti. Nastavkom upotrebe ovih stranica ili klikom na gumb "Prihvaćam" pristajete na pohranu i pristup kolačićima.

Stručni skup “Mozak i um: promicanje dobrobiti pojedinca i zajednice”

Korisnička ocjena:  / 0
LošeNajbolje 

Od 12-14 prosinca 2019. godine na Hrvatskom katoličkom sveučilištu (Odjel za psihologiju) se održao 2. međunarodni znanstveno-stručni skup pod nazivom “Mozak i um: promicanje dobrobiti pojedinca i zajednice”. S obzirom da je tema skupa aktualna u svim sferama društva, okupili su se brojni psiholozi i srodni stručnjaci iz inozemstva i Hrvatske. Brojna zanimljiva predavanja, radionice, simpoziji, izlaganja i posteri kategorizirana su po područjima, a edukacijske rehabilitatorice Dragana Mamić i Vinka Šunjić su predavanje na temu “Izazov u poučavanju emocija i emocionalne regulacije kod učenika s poremećajem iz spektra autizma” izložile pod sekcijom “Razvojne i emocionalne poteškoće”. Opće je poznato da je sve veći broj učenika s poremećajem iz spektra autizma koji su uključeni u redovne i posebne sustave obrazovanja, a koji se susreću s teškoćama izražavanja vlastitih emocija, prepoznavanja tuđih emocija te s teškoćama emocionalne regulacije. Ponosni smo što smo na skupu mogli podijeliti naša znanja te prikazati različite načine i strategije u poučavanju emocija i emocionalne regulacije. Naglasak je stavljen na korištenje vizualno kognitivne podrške i stvaranje zadatka primjerenih interesima učenika. Takvim djelovanjem jačamo učenikove komunikacijske i socijalizacijske vještine te emocionalni razvoj čime smanjujemo broj nepoželjnih ponašanja. Naposljetku, utječemo na kvalitetu života učenika s poremećajem iz spektra autizma i njihovih obitelji.

 

3877329
DanasDanas5778
JučerJučer6077
Ovaj mjesecOvaj mjesec17618
Najviše 03-22-2020 : 6840
3Dot233Dot220Dot21
Logirani Korisnici 0
Gosti 39