Autizam.hr upotrebljava neosjetljive podatke poput kolačića ili identifikatora uređaja u svrhe kao što su prikazivanje prilagođenih oglasa, mjerenje prometa i odabira naših posjetitelja te prilagođavanje sadržaja vama. Kliknite na akciju "Zatvori" kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno Vama. Svoje odabire možete u svakom trenutku promijeniti putem povratka na ovu web stranicu preko kontrola dostupnima na stranici Pravila privatnosti. Nastavkom upotrebe ovih stranica ili klikom na gumb "Prihvaćam" pristajete na pohranu i pristup kolačićima.

EU projekt ASD-EAST otvara natječaj za izradu službenog loga projekta

Korisnička ocjena:  / 0

 

ASD-EAST je novi projekt koji se usmjerio na osnaživanje edukacijskih rehabilitatora u sustavu obrazovanja te na kreiranje i evaluaciju edukacije za podršku učenicima s poremećajem iz spektra autizma. Projekt je započeo u rujnu 2018., a financiran je od strane Erasmus+ programa u kojem surađuju akademski profesori, multidisciplinarni stručnjaci, roditelji i osobe s poremećajem iz spektra autizma iz različitih partnerskih organizacija u Ujedinjenom Kraljevstvu, Poljskoj, Makedoniji, Belgiji i Hrvatskoj.

ASD-EAST tim poziva djecu i mlade osobe s PSA u Hrvatskoj, Poljskoj i Makedoniji da izrade službeni logo projekta.

Za inspiraciju i ideje općenita temaje:  inkluzivno obrazovanje.

Svaka zemlja sudionica će izabrati dva lokalna pobjednika, koji će dobiti uokvirenu kopiju svog rada te biti pozvani na upoznavanje s projektnim timom na transnacionalnom sastanku u svojoj zemlji. Sveukupni pobjednik će osvojiti set materijala za crtanje.

Također, svi dospjeli umjetnički radovi će biti dio online galerije web stranice projekta.

Otvoreni smo za sve ideje i prijave natjecatelja bez obzira na sposobnosti istih. Rad sveukupnog pobjednika ćemo adaptirati za službeni ASD-EAST logo.

Kako se prijaviti:

- Dizajniraj sliku/logo  na A4 (210 x 297 mm) papiru

- Mogu se koristiti bilo koji materijali za bojanje ili izrađivanje

- Skeniraj ili uslikaj crtež te pošalji na mail adresu: communication@autismeurope.org

- Napiši svoje ime, godine, zemlju i kontakt podatke

- Sve prijave se trebaju poslati do ponedjeljka, 26. 11. 2018.

- Pobjednici će biti obaviješteni putem maila do ponedjeljka, 10.12.2018.


2018-1-UK01-KA201-047872

 

 

Profesionalno osnaživanje asistenata/ pomoćnika u nastavi u radu s učenicima s PSA- poremećaj iz spektra autizma

Korisnička ocjena:  / 0

 

 

 

Professional Empowerment of Teaching Assistants in Work with Students  with ASD (Autism Spectrum Disorder)

PETA
02.10.2018. – 01.10.2019.

 

Poziv na predavanje o projektu i  uključivanju u projekt  objavljen je 14. rujna 2018. na oglasnim pločama predškolskog, osnovnoškolskog programa autizma i programa IT. Predavanje je održano 20.rujna 2018. Rok za prijavu, odnosno, za slanje motivacijskog pisma bio je 15. listopad 2018.

Na poziv se odazvalo 11 djelatnika Centra za autizam, koji su svi u predviđenom roku i na vrijeme poslali motivacijsko pismo.

Odabrano je 8 zaposlenika koji su zadovoljili sve kriterije:

Karmena Šuba – predškolski program autizam

Biljana Matić – predškolski program autizam

Darinka Šarić – osnovnoškolski program autizam, dob učenika 7- 13 godina

Vlasta Vodopija – osnovnoškolski program autizam, dob učenika 7- 13 godina

Ivica Greguranić – osnovnoškolski program autizam, dob učenika 13- 21godina

Mika Svilar – osnovnoškolski program autizam, dob učenika 13- 21 godina

Kristina Kovačić – osnovnoškolski program autizam, dob učenika 13- 21godina

Maja Hrvojević – osnovnoškolski program autizam, dob učenika 13- 21 godina

 

Ono što nam sada predstoji je potpisivanje ugovora sa partnerskom organizacijom Target Autism iz Velike Britanije, sastanak projektnog tima sa svim sudionicima mobilnosti te kupovina avionskih karata, organizacija smještaja i osiguranja. Navedene aktivnosti predviđene su za studeni 2018.

Čestitamo svim sudionicima mobilnosti i veselimo se zajedničkom radu na projektu.

2018-1-HR01-KA101-046940

Autism Spectrum Disorder – Empowering and supporting teachers (ASD-EAST)

Korisnička ocjena:  / 0

 

 

Nakon uspješno završenog trogodišnjeg međunarodnog projekta ESIPP u sklopu Erasmus+ programa s ponosom vas obavještavamo da nastavljamo suradnju s partnerom University of Northampton na novom  međunarodnom Erasmus+ projektu ključne aktivnosti 2 pod nazivom:

Autism Spectrum Disorder – Empowering and supporting teacher (ASD-EAST)

Projekt je planiran u trajanju od dvije godine (rujan 2018.- rujan 2020.)

Cilj projekta je kreiranje i evaluacija edukacije za podršku učenicima s poremećajem iz spektra autizma.

Zemlje partneri na ovom projektu su: Ujedinjeno Kraljevstvo, Makedonija, Poljska i Belgija. Naš partner u Hrvatskoj je Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, a partnerske organizacije pored nositelja projekta University of Northampton su: Target Autism, Pedagoški univerzitet Krakov, Škola broj 12 Krakov, Autism Europe, Plava krijesnica i Škola Zlatan Sremac Skoplje.

24. 09.- 25.09. 2018. partneri su se okupili u Krakovu na 1. Transnacionalnom sastanku partnerskih organizacija. Partneri su radili i razgovarali o različitim temama vezanim uz projekt: pregled postojećih modela i praksi u pogledu obrazovanja učenika s PSA,  razvoj treninga i materijala, diseminacija, održivost, evaluacija, utjecaj projekta...

26. 09. 2018. smo posjetili partnersku školu u Krakovu „Škola broj 12.“  Škola je posebna po tome što je inkluzivna škola te nam je bilo zanimljivo vidjeti na koji način funkcionira.

ASD-EAST tim

2018-1-UK01-KA201-047872

Opširnije:Autism Spectrum Disorder – Empowering and supporting teachers  (ASD-EAST)

Profesionalno osnaživanje asistenata/ pomoćnika u nastavi u radu s učenicima s PSA- poremećaj iz spektra autizma

Korisnička ocjena:  / 0

 

 

 

 

KA1 – Professional Empowerment of Teaching Assistants in Work with Students with ASD

2.10.2018.- 1.10.2019.

Obavještavamo vas da nam je odobren projekt Erasmus+ programa ključne aktivnosti 1 – Mobilnost u svrhu učenja za pojedince (Job shadowing). Predviđeno trajanje projekta je od listopada 2018. do listopada 2019. Projekt je financiran od strane Europske Komisije.

 Ciljevi projekta su :

  1. Nastavak ostvarivanja novih i kvalitetnih oblika međunarodne suradnje te internacionalizacija naših obrazovnih, strukovnih i socijalnih usluga
  2. Povećanje kompetencija naših djelatnika u primjeni specifičnih metoda i pristupa za rad s djecom s PSA
  3. Daljnje unaprjeđivanje te povećanje upravljačkih i projektnih kapaciteta naše ustanove
  4. Povećanje kompetencija naših djelatnika za rad u multikulturalnom okružju

 

Projekt će se provoditi u tri dijela:

1. Prije mobilnosti:

odabir i priprema sudionika, ugovori

2. Tijekom mobilnosti: nadzor sudionika, priprema potvrda o mobilnosti

3. Nakon mobilnosti:

Europass mobilnost, završno izvješće, evaluacija, diseminacija

 

Projektom je planirano u mobilnost uključiti 10 naših djelatnika (8 asistenata u nastavi i 2 člana projektnog tima) u dvije škole u Northamptonu u Engleskoj koje školuju učenike različite dobi i s različitim oblicima PSA, u ožujku 2019. godine. Projektni tim čine: Žarka Klopotan (ravnateljica CZA), Ana-Melita Pokupec, Sanja Aguila Munoz, Ana Ružić, Ivana Majsec, Dragana Mamić, Ivana Sladić Kljajić i Alen Conjar.

Mobilnost bi se odvijala u jednoj grupi u dvije posebne škole, Billing Brook School i Greenfields Specialist School for Communication, 6 dana, od čega bi 4 proveli u školama, u svakoj školi po dva dana u grupama od 5 djelatnika. Suradnja sa školama domaćinima dogovorena je posredstvom organizacije Target Autism koja sa svim školama ostvaruje dugogodišnju uspješnu suradnju.

 

 

 2018-1-HR01-KA101-046940

 

ESIPP - Jednakost i socijalna inkluzija kroz pozitivno roditeljstvo

Korisnička ocjena:  / 0

     

Završni transnacionalni sastanak, Zagreb

 

Trogodišnji projekt ESIPP, u sklopu Erasmus + programa, ušao je u svoju završnu fazu. Povodom toga je u Zagrebu od 04.07.-06.07.2018. održan završni transnacionalni sastanak. Važnost ovog projekta je prvenstveno proizašla iz velike potrebe pružanja stručne podrške roditeljima osoba s autizmom. Poučavanje roditelja da razumiju stanje i učinkovito surađuju sa školama i drugim stručnjacima, pokazalo se učinkovitim u poboljšanju ishoda kod osoba s autizmom i njihovih obitelji. Međutim, iako su takvi programi edukacije roditelja razvijeni u npr. Zapadnoj Europi i SAD-u, postoji mala ili nikakva dostupnost takvih programa ili materijala u mnogim područjima Europe, na primjer u regiji Balkana/Istočni Mediteran.

Kako bismo odgovorili na ovu nejednakost,  razvijeno je ESIPP strateško partnerstvo, u koje su uključena sveučilišta, nevladine organizacije, roditelji djece s autizmom te ustanove koje pružaju usluge za osobe s autizmom. Ciljevi ovog partnerstva su:

  • Razvoj znanstveno utemeljenog modela edukacije roditelja djece s PSA koji se može primijeniti diljem Europe
  • Razvoj temeljnog kurikuluma i materijala za edukaciju roditelja
  • Omogućavanja dostupnosti edukacije roditeljima i obiteljima djece s PSA koji žive na područjima na kojima je ovakva podrška do sada većinom bila nedostupna: Hrvatska, Cipar i Makedonija
  • Evaluirati učinkovitost razvijenih materijala i utjecaj edukacije uz korištenje kvalitativnih i kvantitativnih metoda prikupljanja i analize podataka
  • Podijeliti model kurikuluma i materijale s dionicima i donijeti preporuke za donositelje odluka i kreiranje politika.

 

Projektni partneri razvili su program edukacije, predstavljen u nizu od šest modula, kojima je cilj:

  • Podržati roditelje da razviju razumijevanje o prirodi, izraženosti i iskustvu autizma
  • Pobrinuti se  da roditelji razviju niz strategija koje mogu primijeniti da bi odgovorili na potrebe svojeg djeteta i svoje obitelji.

Sadržaj svakog modula predstavlja najnoviju najbolju praksu koju su prepoznali stručnjaci i istraživači na tom području, a također su uključene perspektive i mišljenja samih osoba s autizmom.

Namjera partnerstva je da ovi moduli razviju pouzdanje roditelja te da im pomognu u primjeni strategija koji će im na neki način olakšati zahtjeve i izazove koje pred njih stavlja briga o osobi s autizmom. 

Sadržaj modula promiče korištenje pozitivnih strategija i temelji se na sljedećim temama: uvod u poremećaj iz spektra autizma, nepoželjna ponašanja, korištenje vizualne strukture, senzorne teškoće, izazovi komunikacije i izgradnja socijalnih vještina. Osim toga, dodana su i tri dodatna modula kako bi se zadovoljili zahtjevi za informacijama o pitanjima puberteta, te o problemima spavanja i prehrane.Tijekom projekta je educirano 6 trenera u Hrvatskoj od strane trenere iz Engleske, a edukacijom je obuhvaćeno preko 100 roditelja osoba s autizmom u Zagrebu, Osijeku i Splitu.

Za Centar za autizma je ovo strateško partnerstvo bilo i jest jedno izuzetno iskustvo iz kojeg su proizašla još dva Erasmus + projekta. Svim našim partnerima se zahvaljujemo i čestitamo na uspješnoj suradnji tijekom zadnje tri godine. Također se zahvaljujemo roditeljima i drugim članovima obitelji na sudjelovanju te se nadamo budućim susretima i daljnjem razvoju edukacija za roditelje u Hrvatskoj.

Opširnije:ESIPP - Jednakost i socijalna inkluzija kroz pozitivno roditeljstvo

2375944
DanasDanas5031
JučerJučer6089
Ovaj mjesecOvaj mjesec90754
Najviše 06-16-2019 : 6089
54Dot210Dot158Dot163
Logirani Korisnici 0
Gosti 101