Autizam.hr upotrebljava neosjetljive podatke poput kolačića ili identifikatora uređaja u svrhe kao što su prikazivanje prilagođenih oglasa, mjerenje prometa i odabira naših posjetitelja te prilagođavanje sadržaja vama. Kliknite na akciju "Zatvori" kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno Vama. Svoje odabire možete u svakom trenutku promijeniti putem povratka na ovu web stranicu preko kontrola dostupnima na stranici Pravila privatnosti. Nastavkom upotrebe ovih stranica ili klikom na gumb "Prihvaćam" pristajete na pohranu i pristup kolačićima.

Autism Spectrum Disorder – Empowering and supporting teachers (ASD-EAST)

Korisnička ocjena:  / 0

 

 

Nakon uspješno završenog trogodišnjeg međunarodnog projekta ESIPP u sklopu Erasmus+ programa s ponosom vas obavještavamo da nastavljamo suradnju s partnerom University of Northampton na novom  međunarodnom Erasmus+ projektu ključne aktivnosti 2 pod nazivom:

Autism Spectrum Disorder – Empowering and supporting teacher (ASD-EAST)

Projekt je planiran u trajanju od dvije godine (rujan 2018.- rujan 2020.)

Cilj projekta je kreiranje i evaluacija edukacije za podršku učenicima s poremećajem iz spektra autizma.

Zemlje partneri na ovom projektu su: Ujedinjeno Kraljevstvo, Makedonija, Poljska i Belgija. Naš partner u Hrvatskoj je Edukacijsko rehabilitacijski fakultet, a partnerske organizacije pored nositelja projekta University of Northampton su: Target Autism, Pedagoški univerzitet Krakov, Škola broj 12 Krakov, Autism Europe, Plava krijesnica i Škola Zlatan Sremac Skoplje.

24. 09.- 25.09. 2018. partneri su se okupili u Krakovu na 1. Transnacionalnom sastanku partnerskih organizacija. Partneri su radili i razgovarali o različitim temama vezanim uz projekt: pregled postojećih modela i praksi u pogledu obrazovanja učenika s PSA,  razvoj treninga i materijala, diseminacija, održivost, evaluacija, utjecaj projekta...

26. 09. 2018. smo posjetili partnersku školu u Krakovu „Škola broj 12.“  Škola je posebna po tome što je inkluzivna škola te nam je bilo zanimljivo vidjeti na koji način funkcionira.

ASD-EAST tim

2018-1-UK01-KA201-047872

Opširnije:Autism Spectrum Disorder – Empowering and supporting teachers  (ASD-EAST)

Profesionalno osnaživanje asistenata/ pomoćnika u nastavi u radu s učenicima s PSA- poremećaj iz spektra autizma

Korisnička ocjena:  / 0

 

 

 

 

KA1 – Professional Empowerment of Teaching Assistants in Work with Students with ASD

2.10.2018.- 1.10.2019.

Obavještavamo vas da nam je odobren projekt Erasmus+ programa ključne aktivnosti 1 – Mobilnost u svrhu učenja za pojedince (Job shadowing). Predviđeno trajanje projekta je od listopada 2018. do listopada 2019. Projekt je financiran od strane Europske Komisije.

 Ciljevi projekta su :

  1. Nastavak ostvarivanja novih i kvalitetnih oblika međunarodne suradnje te internacionalizacija naših obrazovnih, strukovnih i socijalnih usluga
  2. Povećanje kompetencija naših djelatnika u primjeni specifičnih metoda i pristupa za rad s djecom s PSA
  3. Daljnje unaprjeđivanje te povećanje upravljačkih i projektnih kapaciteta naše ustanove
  4. Povećanje kompetencija naših djelatnika za rad u multikulturalnom okružju

 

Projekt će se provoditi u tri dijela:

1. Prije mobilnosti:

odabir i priprema sudionika, ugovori

2. Tijekom mobilnosti: nadzor sudionika, priprema potvrda o mobilnosti

3. Nakon mobilnosti:

Europass mobilnost, završno izvješće, evaluacija, diseminacija

 

Projektom je planirano u mobilnost uključiti 10 naših djelatnika (8 asistenata u nastavi i 2 člana projektnog tima) u dvije škole u Northamptonu u Engleskoj koje školuju učenike različite dobi i s različitim oblicima PSA, u ožujku 2019. godine. Projektni tim čine: Žarka Klopotan (ravnateljica CZA), Ana-Melita Pokupec, Sanja Aguila Munoz, Ana Ružić, Ivana Majsec, Dragana Mamić, Ivana Sladić Kljajić i Alen Conjar.

Mobilnost bi se odvijala u jednoj grupi u dvije posebne škole, Billing Brook School i Greenfields Specialist School for Communication, 6 dana, od čega bi 4 proveli u školama, u svakoj školi po dva dana u grupama od 5 djelatnika. Suradnja sa školama domaćinima dogovorena je posredstvom organizacije Target Autism koja sa svim školama ostvaruje dugogodišnju uspješnu suradnju.

 

 

 2018-1-HR01-KA101-046940

 

ESIPP - Jednakost i socijalna inkluzija kroz pozitivno roditeljstvo

Korisnička ocjena:  / 0

     

Završni transnacionalni sastanak, Zagreb

 

Trogodišnji projekt ESIPP, u sklopu Erasmus + programa, ušao je u svoju završnu fazu. Povodom toga je u Zagrebu od 04.07.-06.07.2018. održan završni transnacionalni sastanak. Važnost ovog projekta je prvenstveno proizašla iz velike potrebe pružanja stručne podrške roditeljima osoba s autizmom. Poučavanje roditelja da razumiju stanje i učinkovito surađuju sa školama i drugim stručnjacima, pokazalo se učinkovitim u poboljšanju ishoda kod osoba s autizmom i njihovih obitelji. Međutim, iako su takvi programi edukacije roditelja razvijeni u npr. Zapadnoj Europi i SAD-u, postoji mala ili nikakva dostupnost takvih programa ili materijala u mnogim područjima Europe, na primjer u regiji Balkana/Istočni Mediteran.

Kako bismo odgovorili na ovu nejednakost,  razvijeno je ESIPP strateško partnerstvo, u koje su uključena sveučilišta, nevladine organizacije, roditelji djece s autizmom te ustanove koje pružaju usluge za osobe s autizmom. Ciljevi ovog partnerstva su:

  • Razvoj znanstveno utemeljenog modela edukacije roditelja djece s PSA koji se može primijeniti diljem Europe
  • Razvoj temeljnog kurikuluma i materijala za edukaciju roditelja
  • Omogućavanja dostupnosti edukacije roditeljima i obiteljima djece s PSA koji žive na područjima na kojima je ovakva podrška do sada većinom bila nedostupna: Hrvatska, Cipar i Makedonija
  • Evaluirati učinkovitost razvijenih materijala i utjecaj edukacije uz korištenje kvalitativnih i kvantitativnih metoda prikupljanja i analize podataka
  • Podijeliti model kurikuluma i materijale s dionicima i donijeti preporuke za donositelje odluka i kreiranje politika.

 

Projektni partneri razvili su program edukacije, predstavljen u nizu od šest modula, kojima je cilj:

  • Podržati roditelje da razviju razumijevanje o prirodi, izraženosti i iskustvu autizma
  • Pobrinuti se  da roditelji razviju niz strategija koje mogu primijeniti da bi odgovorili na potrebe svojeg djeteta i svoje obitelji.

Sadržaj svakog modula predstavlja najnoviju najbolju praksu koju su prepoznali stručnjaci i istraživači na tom području, a također su uključene perspektive i mišljenja samih osoba s autizmom.

Namjera partnerstva je da ovi moduli razviju pouzdanje roditelja te da im pomognu u primjeni strategija koji će im na neki način olakšati zahtjeve i izazove koje pred njih stavlja briga o osobi s autizmom. 

Sadržaj modula promiče korištenje pozitivnih strategija i temelji se na sljedećim temama: uvod u poremećaj iz spektra autizma, nepoželjna ponašanja, korištenje vizualne strukture, senzorne teškoće, izazovi komunikacije i izgradnja socijalnih vještina. Osim toga, dodana su i tri dodatna modula kako bi se zadovoljili zahtjevi za informacijama o pitanjima puberteta, te o problemima spavanja i prehrane.Tijekom projekta je educirano 6 trenera u Hrvatskoj od strane trenere iz Engleske, a edukacijom je obuhvaćeno preko 100 roditelja osoba s autizmom u Zagrebu, Osijeku i Splitu.

Za Centar za autizma je ovo strateško partnerstvo bilo i jest jedno izuzetno iskustvo iz kojeg su proizašla još dva Erasmus + projekta. Svim našim partnerima se zahvaljujemo i čestitamo na uspješnoj suradnji tijekom zadnje tri godine. Također se zahvaljujemo roditeljima i drugim članovima obitelji na sudjelovanju te se nadamo budućim susretima i daljnjem razvoju edukacija za roditelje u Hrvatskoj.

Opširnije:ESIPP - Jednakost i socijalna inkluzija kroz pozitivno roditeljstvo

3122297
DanasDanas237
JučerJučer5698
Ovaj mjesecOvaj mjesec100000
Najviše 11-08-2019 : 6572
3Dot92Dot92Dot168
Logirani Korisnici 0
Gosti 56